Nu tar vi det med lite mer

Ska väl ta lite mer om minneskonserten.
Finns inte så mkt mer att säga än att det var klockrent som väntat.
Och ni som frös.
Det var ju inte kallt ni måste bara haft allt för lite alkohol i kroppen ;)

Det som jag tyckte var festligast med allt va spöregnet.
Att man gjorde sig iordning var ju helt onödigt.
För när jag hade varit där en halvtimma va mitt hår det gamla krulliga vanliga igen.
Men allt ska inte gå som en dans på rosor.
Även fast resten av kvällen gjorde det.

Började iaf strax innan elva med kaffe baileys hemma hos mamma.
Sen damp det in mer och mer folk.
Tillsammans gick vi sen bort mot Folkets Hus och en av årets händelser.
Och det vart det.

Det var : goda vänner, gamla vänner, musik, alkohol, dans, sol, regn och en himla massa annat.

Kvällen avslutades iaf hemma hos Ludde vilket alla har mig och Kim och tackar för.
Och så Ludde såklart men han hade inte så mkt att säga till om när jag och Kim satte igång.
Vi gick som vinnare ur striden =)

Att vi vann ledde dock till att vi även drog nitlotten.
Städning dagen efter.
Men vi kom fram till att det va det lätt värt med tanke på festen kvällen innan!

Sen drog jag och Kim till Norsan och kolla på mitt lag som hade match.
Jag fick ju inte spela för att jag festa dagen innan.
Hlet ärligt, det gjorde inte ett skit.
Jag tillhör ett av dom svarta fåren ;)

Idag har jag vart ute hela dagen på jobbet.
Och fy fan så kallt det var!
Har gått runt hela skolan 700 miljarder gånger tror jag.
Har sjukt ont i magen och det är skit.
Det positiva är att jag slipper fixa mat.
Vilket blir mer bra för jag har ingen hemma.

Sen har jag även en ny telefon på ingång.
Och nej det är inte frivilligt.
Fan fortfarande lack på den jävel som snodde telefonen.
Mest för att bilderna och allt försvunnit.
Tack ditt arsle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0