Om man bara kunde våga

Ibland känner jag verkligen för att det skulle va så skönt att testa ngt nytt.
Just nu är en sån stund.
Att bara våga göra som jag gjorde när jag drog till Australien.
Hade ju inte gjort det utan Nina men ändå.
Jag lämna allt hemma och åkte.
Men varje gång jag får suget så finns det ändå ngt som gör att det aldrig blir av.
Är det för att man egentligen inte vill?
Innerst inne kanske man är nöjd med det man redan har?
Det måste va så.
För jag har det inte dåligt.
Jag vill bara att något ska hända.
Vardagen är tråkig.

Slut på detta negativa skit.
För nu är det dom kära hemmafruarna och bedtime =)

Goodnight.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker du tar med dig familjen och kommer hit till jul!!! Det blir ju jattebra! Och Newcastle har du ju aldrig varit i heller! Eller sa kan du rentav komma pa brollop, du har ju aldrig varit pa mitt brollop heller! Da blir det ju nytt fast bekant pa nat vis... ;-)

Kram pa're

2009-05-06 @ 01:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0