Superhelg

Den här helgen har vart helt kalas.
Ska försöka göra detta så kort som möjligt men jag kan inte lova ngt.

Torsdag och tråkigt på jobbet.
Väl hemma blev det att fixa sig redo för helgen i Arkösund.
Korkade upp med en öl och vänta på Linus och Barra.
Gled ut till Arkösund med ännu en öl och kalasväder.
Kvällen blev mycket lyckad och roligt med mycket mer folk än väntat.
Var säkert över 20 pers och det hade jag inte räknat med.
Blev full och glad som vanligt.

Fredag och jag vaknade upp på en stenhård madrass.
Man kände inte hur hård den va förrns Myggan gick bort och jag skulle sprida ut mig själv och kände att det va som att ligga på golvet.
Så jag vakna och ville inte sova om så jag gick upp.
Sen va det dags att blåsa i alkomätaren.
Alla fick köra bil förutom jag, Barra och Sara.
Så endast vi som får godkänt =)
Efter lite glassande i solen drog jag, Myggan, Patrik och Barra ner till Arkösund och stekte utanför affären.
Barra blev dyngägd av en vilt främmande tant och det va himla festligt.
Sen kom vi hem och bestämde oss för att stanna en dag till.

Så korkade vi upp igen och fortsatte festandet.
Vi va bara 7 tappra människor kvar men det va mycket trevligt ändå.
Grillade kött/kyckling och käkade potatisgratäng.
Sen hände det en olycka på kvällen som gjorde att partystämningen dog.
Själv hade jag som vanligt lyckats få i mig lite för mkt av det goda.
Men efter lite "bråk" mellan mig och Myggan som vanligt och jag lyckats välta honom i sängen och jag va vinnare i matchen om att vara jobbigast somnade vi.

Lördagen bjöd på kalasväder.
Satt ute och glassa hela dagen och hade årets första vattenkrig.
Alla va dyngsura men Barra va värst.
Grillade lite korv och hade det bara skönt innan klockan närmade sig fem och vi började städa.
Jag och Myggan fick idag äran att diska.
Himla mysigt.
Hann även med en brottningsmatch och som i torsdags så förlorade jag.
Jag är nog sämst.

På kvällen åkte jag och Myggan hem till Barra och så fixa vi lite med rutan.
Eller dom fixa och jag va lamphållare och hundvaktare =D
Sen åkte vi hem och då slockna jag direkt.

Söndag.
Vakna klockan 6 och mådde skit.
Kändes som någon stod med en motorsåg i halsen på mig.
Så jag gick och upp och läste tidningen.
Första och sista gången jag ska upp 6 på en söndag iaf!
Sen vart det match mellan Kimstad och Norsholm som slutade med Norsholmvinst =)
Hoppas bara att kimstads protest inte går igenom.
Att dom ens ska protestera är fan skit!
Så vinsten kändes skönt även fast jag inte spela då jag är sjuk.
Sjuk för tredje gången på ett halvår.
Hur fan går det ihop sig?

Som sagt va jag misslyckades med det korta.
Men det får ni leva med om ni orkat hela vägen ner.
Ska försöka hitta en skiva så jag kan lägga in några kort.
Men det ser inte ljust ut.

Hej då små knattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0