Torsdagen i mitt liv

Idag har det vart fart hela dagen.

Började med en promenad till jobbet.
Har inte en aning om hur långt det är men det tog 28 minuter att gå iaf.
Fick skoskav efter halva vägen och det va mindre kul.
Och nu snackar vi 4 skoskav.

Sen vart det jobb innan mamma fick körahem mig.
Hade ju som sagt va lite svårt att gå.
Hade inte fått någon mobil idag heller så jag tog väskan och åkte till Blacka.

Plockade upp Linnea så drog vi och sola och det va himla skönt.
Var ju inte igår direkt.
Får ta en solning nästa vecka oxå så sista kortet går åt.
Synd att det inte va några fler så man kunde köra ett par gånger innan det stänger för säsongen.

Sen åkte jag till mamma en snabbis och käka innan det va dags för träning.
Jag va nöjd med träningen men inte så många mer haha.
Iaf anfallsövningen för den va rolig =)

Så nu sitter jag hemma igen.
Ska iväg och köpa nya handskar imorgon tror jag.
Får se om jag kanske kan möta mina far så han kan följa med.
Vill inte åka själv och mamma slutar ju tidigt.

Men nu ska jag snoka ett varv innan det blir sängen.
Börjar ju sent imorgon.

Goodbye



Kort nummer 77. Pappsen på jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0