Australien!

Det ar inte manga som laser nar man inte uppdaterar men jag tanker skriva iaf.
Australien ar bra skit men idag har det regnat.
Fast bara efter 2 sa vi fick sol innan iaf.

Nagra timmar har spenderats pa stranden varje dag och vagorna idag avr gigantiska!
Vatten upp till knana och anda va vagorna over huvudet.
Lite ackligt men fortfarande kul.

Imorgon ar det dags for delfinutflykt.

Brollopet var forovrigt javligt fint.
39 grader varmt sa tacka fan for att det blaste.
Pa mohippan testade vi pa ngt sjukt svart spel.
Men kul att testa pa ngt annat.
Fulla och glada var vi :)

Ol dricks varje dag och det ar sjukt mycket dom dricker har nere.
Och for att inte tala om hur mycket alla roker.
Fast alla ar sjukt trevliga.
Dock har manga akt nu och vi flyttar ut i bushen pa onsdag.
I det huset har dom aven den seanste veckan dodat 3 spindlar stora som fagelspindlar.
Jag kommer do av radsla.
Som tur ar ar dom iaf ofarliga!

Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva da jag har sa mycket att saga.
Far ta det nar jag kommer hem :)

Sa ha det bra kompisar for nu ska jag gora som vi brukar gora.
Ga och dricka ol :)


Kommentarer
Postat av: Farzan Mahrs

Jag läser alltid...vill ha koll vett´u...;-)...o ni verkar stå ut ser jag...men se till o njut nu för snart är ni tillbaks i regnrusket...ha de´ bra o var rädd om dig o hälsa dom jag känner...Kram kram...Far

2009-11-30 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0