Glee

Sitter och kollar på nya serien Glee.

Den verkar sådär men bättre än inget.

Väntar på att hockeyn ska ta slut.

 

Ludde står och fixar popcorn medans jag har godis.

Jag va tvungen att köpa i affären så jag skyller på veckan.

Måste ju även njuta av ngt gott i den nya soffan.

 

Träningen idag var faktiskt rolig.

Trodde inte det då halva laget va borta men mycket bättre än igår.

Trött blev jag också.

 

Va även uppe på mvc? idag.

Jag hatar att gå dit för det är så pinsamt bland alla andra som ska bli mamma och pappa.
Dom tror väl att jag är en lösaktig skit som blivit på smällen efter krogen.

Nae vars men det är inte alls kul.

Men nej jag har inget kid i magen.

 

Nu dags för godis och popcorn.

Me Like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0