Jag är så smart

Köpte mig en mp3 idag för hela 179 kronor.
Den är nog gjord 1994 men det va en sån jag sökte.
Ngt att ha på planet.
Satte i batteriet och fick inte igång den.
Höll på att bli arg och kollade batteriet igen.
Inte konstigt att den inte funka då det satt plast runt hela!
Så nu ska jag försöka få in lite musik.

Höll på att svimma på jobbet idag.
Kände ett sjukt tryck över bröstet, sen vart det vartm jävlar och till sist försvann allt ljud i öronen.
Men sen piggna jag till.
Va nog en reaktion på rulltårtan chefen gav oss :)

Annars han jag även göra av med 2000 kronor på en timme.
Och på denna timme han jag även komma hem.
Det går undan när jag sätter igång.
Himla tur att jag nästan aldrig gör det!

Men som sagt va jag ska lägga in musik nu så mer tid har jag inte.
Får se om det blir innebandy ikväll.
Men det tror jag inte.
Tjillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0