Kalaskalaskalas

Jag ser det snöar jag ser det snöar.
Det smset dök upp klockan 9 i min telefon.
Synd bara att jag inte fick se någon snö förrns klockan tre när jag sluta.
Men jag tycker allt den kan stanna borta ett tag till.
Annars finns det ju ingen kvar till jul!

 

Idag blire träning igen och jag hoppas att det kommer mer folk idag.
Annars känns det skittråkigt.
Då kunde jag lika gärna stannat hemma eftersom jag ändå inte ska spela på lördag.

 

Men först är det kalas/fika som gäller då min kära kusin äntligen (enligt henne) fyllt 18.
Jag minns min fest som igår.
Det va så himla roligt tills två arslen börja slåss.
Bröder va dom också.

Och imorgon finns det massa att göra.
Köpa presenter i mängder då alla i min kära släkt har bestämt sig för att fylla år på hösten.
Förutom jag då som va smart att komma på sommaren.
Sen till systemet.
Måste ha vin från australien.
Sen MediaMarkt för jag måste ha en ny musiksak.
Mitt batteri i ipoden håller i cirka noll timmar och hur bra är det när man ska va på ett plan i 21?
Inte bra.

Nu vart det långt och ointressant.
Så jag skiter i resten.

Hejpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0