Mina sista timmar

14 timmar och 50 minuter kvar!

Första pirret i magen kom klockan tio idag.
Då började jag längta på riktigt.
Nu är det lite kaos i huset men jag tror att jag har allt.
Det som inte är hos Ludde som ska med iaf.
Och det pirrar i magen hela tiden tame tusan!

 

Planen för mina timmar här i Blacka är iaf att först invänta pappa.
Han ville säga hejdå och så ska jag få min kamera.
Sen ska jag träffa Kim, Linnea och Mickis och säga hej då till dom.
Och sist bege mig till Ludde.

Så nu vet ni hur min kväll ser ut.
Imorgon klockan 06.30 går bilen ifrån huset.

Resplanen- Blacka-Norrköping, Stockholm, Arlanda,Bangkok, Sydney, NEWCASTLE!

En resa som tar cirka 32 timmar om man räknar lite lätt säger Nisse.
Bläääää! Men gud så värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0