Nattens lekar

Nu är det bara tre arbetsdagar kvar :)
Nu skicka sms förut och skrev, om en vecka just nu sitter vi och dricker öl!
Gud vad det pirra till i magen när hon skrev så :)

 

Nu ska iaf jag och Nisse göra våfflor.
Nästan samma som igår :P
Så imorgon ska jag nog äta wokade grönsaker med stark sås bara.
Det är sjukt gott.


La även in korten jag tagit med min kamera precis innan den klassades som död.
Kommer kort sen.
Om jag hinner men det tror jag.

Gjorde en packlista förut.
Den blev inte lång.
Tror jag kan få med mig typ hela min garderob på min semester.
Iaf om man räknar det som man använder när det är varmt.
Men jag har tänkt att försöka hitta ngt där nere också :)

Men nu ska ag hjälpa Niels.
Ja han stavas så.
Dom är konstiga dom där danskarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0