Sådär.

Då har halva veckan gått.
Kommer inte skriva ngt mer om festen.
Jag orkar inte.
Det enda är att jag har ångest för att gå ner på träningen.
Synd att påstå att man skötte sig bra.
Men va fan, allt gör vi misstag.
Dessutom va det en annan gubbe som tjaffsa med oss som har en liten del i det hela!

Igår va jag, Kim, Linnea, Liam och Theo på Busfabriken.
Himla kul som vanligt.
Liam kan iaf ha gjort årets vurpa.
Men han ställde sig upp efteråt ungefär som om inget hade hänt.
Vi andra tre kolla på varandra och tänkte nog ungefär, hur fan överlevde han det där?

Sen hem och kolla på tv.
Hemmafruarna var ju igår.
Men jag somna lite halvt i soffan som vanligt.


Halv 6 ska jag iaf till mormor idag.
Hon fyller år.
Sen ner på träningen och få bort ångesten.
Jag har kommit fram till en sak, ångest är bland det värsta jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0