Spindeldans

Det kröp en jävla spindel på mig förut.
Så kläder och allt åkte av ute i kylan.
Så jag kan då meddela att det inte alls är varmt ute!

Maria hade förresten stoppat ner några rosa halksockar i min påse igår haha.
Jag kommer ju inte halka i första taget på nästa fest.
Dom kan även va det snyggaste jag sett!

Ikväll blire pizza och sen inte mycket mer antar jag.
Vart sjukt trött dom senaste dagarna så blir inte förvånad om jag somnar tidigt.
Imorgon är det match som gäller.
Herrarna har ingen innan oss och det är lite skönt för då slipper jag känna att jag måste ner och kolla.
Har ju lite annat att pilla med.

Ska kolla om mamma vill slänga i färg i håret på mig.
Men det kanske jag inte hinner innan det är dags att gå till apoteket åt henne.
Vi får se.
Hej dåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0