Tvtisdag

På tisdagar är det alltid bra tv.
Jag säger det varje vecka så kan lika gärna säga det igen.

Träningen igår trodde vi skulle bli inställd.
Var 3 utespelare och 2 målvakter när klockan va kavrt i 9.
Men fem minuter senare när vi håller på att plocka sarg dyker tre till upp.
Så det vart faktiskt en ganska kul träning.
Sen att det gick skit första halvan är en annan sak.

När jag kom hem från jobbet förut så tänkte jag ta en dusch.
Det va ingen hemma och ingen slutar före fyra.
Så jag klädde av mig och satte på duschen.
Då hör jag hur ngt smäller till.
Kollar ut och det står fyra gubbar vid min ingång.

Det va visst biljardtime idag igen.

Kul att någon säger det till mig.
Jag kunde ju stått helt naken när dom kom.
För det hade inte vart ngt pinsamt.

Nu ska jag iaf vänta på att klockan blir typ 5.
Då ska jag åka och handla och fixa mat.
Tur att Ludde bara äter pasta och pomme för det kan jag faktiskt lyckas med.

Ciaobella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0