Arbetslös

Så är man hemma första dagen som arbetslös.
Imorgon får jag veta mer hur länge det blir och vad som händer.

Har iaf diskat nu.
Nästan allt men inte riktigt.
Finns ju inte plats för allt.

Snart blir det även One Tree Hill som jag missa bara för matchen igår.
Så lite flyt att jag inte jobbar idag är det ju.
Fast jag hade ju hellre jobbat.
Så i mitten av programmet dyker en bit smörgåstårta upp.
Det gillar vi till frukost :)

Får se vad som händer senare idag.
Har ju all tid i världen fram till träningen.

Matchen igår gick ju förövrigt bra :)
Synd att vi släppte in ett mål bara men det får man ta.
Vart ju sex plus mål.
Dessutom har vi gjort näst mest mål i serien haha.
När hände det senast?

Nu chillar vi vidare.
Ajöööken. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0