Arbetslös.se?

Om gårdagen va dålig va det bara förnamnet.
Klockan 8 idag samlades vi i lunchrummet.
Då fick vi den glädjande nyheten att inga inhyrda från och med måndag!
Detta på obestämd tid.
I allra värsta fram hela hösten, ända fram till jul.


Och det som gör det här till enorm skit.
Är att jag inte är fast anställd vilket gör att dom förmodligen kommer säga adjö!
Vi är ungefär 70 stycken Pema på Whirlpool.
Har liiiite svårt att se att dom ska hitta jobb till alla.
Så från och med måndag räknar jag mig själv som arbetslös.
Kan även bli tidigare.
Vilket himla skit.
Synd Kimii att du varit på kryssning annars hade jag nu kunnat åka när som helst :P

Så jag kan nog behöva det där tv-spelet.
Ngt att göra om dagarna.
En himla tur att jag flytta hem för två veckor sen!

Skitdag.Skitvecka.


Kommentarer
Postat av: Kimii

Jag kan ta en kryssning snart igen du vet :P Typ när jag fått pengar i oktober :P

2009-10-13 @ 20:03:55
Postat av: Anonym

Jag kan ta en kryssning snart igen du vet :P Typ när jag fått pengar i oktober :P

2009-10-13 @ 20:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0