En himla blandning

Ska börja dagen med att säga grattis till Kim!

Har precis käkat rökt fisk och fy tusan vad gott det är.
Va lite äpplepaj över sen helgen så hann även med en bit av det :)

Sitter och väntar in mötet med innebandyn.
Känns bra att gå på ett möte där man redan är osams med alla innan man åkt dit.
Kan det sluta bra tro?

Annars var jag tillbaks på Whirlpool idag.
Lika tråkigt som vanligt.

Träning sen också.
Hoppas det blir några stycken nu!
Och på mötet med för den delen så att det kan lösa sig allt.

Min bror har även fått fnatt.
Han har fått för sig att köpa en BMW för 220 000.
Smart drag svar nej.

Nu ska jag skriva ut en aktivitetslista.
Fick höra att man kunde göra det på internet.
Jag som gått och väntat att man skulle få en.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: tezzan

ja du linus e rolig han oxå ;) har han vunnit pengar eller ?? haha

2009-10-07 @ 22:15:03
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0