Flytten till sporthallen

Då börjar det på riktigt.
Det som jag vanligtvis brukar gilla.
Att sitta i sporthallen hela dagarna.
Men i detta fall svar nej.
Hur kan man sluta älska innebandy på bara några dagar på grund av en förening?
Så borde det inte va.

Så står det i folkbladet att vingen har en bra och fungerande organisation som byggt på lång sikt.
Jo vi kan ju låtsas det.
Sen står det även att om dom anser sig ha råd att ha så många från Onyx resande varje vecka så är ju det bra. Men att man kanske tappar närheten till publik, sponsorer och klubb!
Ja resterande lag skiter dom i. Eller ngt.

Nu ska jag inte klaga mer.
Ska avsluta med att tacka sara (som är den enda som kan ställa upp i sek), mamma och Nisse som ställer upp och hjälper mig då ingen annan kan/bryr sig.
Nu har iaf jag gjort mitt.


Fan jag är tydligen lika arg idag.
Jag vet ju två personer som inte ska yttra ngt till mig idag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0