Håll är ett jävla påhitt.

Igår gick dagen faktiskt väldigt snabbt.
Först vet ni ju vad jag gjorde och sen upp till Kim.
Där städades det innan vi begav oss iväg till mig för käk.
Sen vart det att åka runt lite.
Och leka detektiver såklart!

Vi kom fram till att det kanske va apoteket det vart rån på först.
Men sen såg vi att det var vanligt folk där inne så vi la ner den ideen.
Sen visade det sig idag att apoteket är stängt på grund av rån.

Tänka sig så rätt man kan ha.

 

Sen hamna vi på Mosstorp och tog dom snyggaste korten i världen.

Fan jag ska fixa en ny kamera för jag vill också ha en!

 

Sist av allt va det träning.

Jag fick en utskällning och Hiilta fick en utskällning.

Han är bra märklig den där Rolf?

Haha heter han verkligen det?

Jag vet inte :)

 

Idag har jag iaf vart duktig.

Uppe med tuppen och iväg och sola med Linnea.

Sen hem och ut för en springtur.

Det är ju dock en jävla miss att jag jämt ska få håll!

På grusvägen mellan Vickelby och det andra stället trodde jag att jag skulle spy.

Jag kunde inte ens gå.

Jag hatar det. När man försöker vara duktig lixom.

Sen när jag kom hem vart det en dusch och startade en tvättmaskin.

Annars vet jag inte vad som händer idag.

Vet att det är en himla massa bra tv-program på tv som ska ses iaf.

Så får se vad som hinns med innan dess.

Pjaom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0