Hej hej hemskt mycket hej

Trodde jag skulle va ledig idag men icke.
07.32 ringde Pema så det va bara att bege sig hem och hämta kläder.
Jag ljuger om jag säger att jag stressa.
Va på ngt ställe som heter typ Jönsson och Novabolaget?
Sjukt tråkigt har bara vikt samma kartong hela dagen.
Ska göra samma imorgon.
Har två pajsare från Vånga att tacka för detta jobb.
Fast hellre jobba och få pengar än en sovmorgon :)

Får se vad som händer idag.
Funderar på en promenad eller ett varv i Kimstadspåret.
Men är sååå himla tråkigt.
Ska jag ge mig ut måste jag lägga in Lasses nya skiva på ipoden.
Som tur är går det fort :)

Fast jag tror det blir att slipa trappen istället.
Och så springa imorgon direkt efter jobbet.
Skitsamma.
Helt ointressant

Ngt som är intressant är däremot vad som händer i Norsholm nu.
Ojojoj nu kommer hatet som varit väl dolt innan haha.
Eller inte speciellt bra dolt.
Förnekelsen kommer nu oxå.
Hmm, jag tror ändå att det stämmer!

Pjtor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0