Helgen

Har inte blivit uppdatering i helgen då det har vart fullt upp.

I lördags begav vi oss till Västervik för match.
Himla kul att vi vann med udda målet för en gångs skull!
Ännu roligare när dom hade med 5 från a-laget då man bara får ha 3.
Så detta va den härligaste segern på hela säsongen.
Kul att vissa kan vinna i Västervik ;)

Sen hem och fixa sig.
Tog buss/tåg till Hiilta där det va flera från laget och massa annat folk.
Men alla va sega på ngt konstigt vänster.
Kan ha haft med matchen att göra.

Nypa, Cissi, jag och Sara tog iaf 12 tåget hem.
Nypa och jag gled förbi på Sågträffen.
Va väl sådär.
Kände inte så många och kände mig lite för gammal.
Men ändå.

Sen hem och hämta smörgåstårta och sen hem till Ludde.

Söndagen bestod inte av mycket.
En sväng till Konsum för frukost.
En sväng till Sörping för att hämta Johnny.
En sväng till mamma och Nisse för att hämta jobbkläder.
Men det blev inget jobb.
En sväng till Domino för pizza och fotboll.
Äckliga Liverpool.
Äckliga Luleå också för den delen.
Sen en sväng i soffan.
Sen en sväng i duschen och sist soffan och sängen igen.

Idag ska jag nog bort och sola.
Men först, guitar hero en stund.

Adjöö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0