Imponerande!

Stannade i spåret i Kimstad på vägen hem och sprang ett varv.
Himla nöjd med att jag gjorde det den här gången och inte bara sa det!
Men en sak undrar jag, hur fan gör man för att slippa håll?!

Imorgon blir det Whirlpool igen så jag säger tack och adjö till Jönssons.

Ska även få Pasta Carbonara idag tror jag :)
Jag önska det igår och mamma och Nisse är i affären nu så det är inte omöjligt.
Har längtat efter det lääänge läääänge!

Och ikväll börjar även ett kärt program på femman.
Dom kära hemmafruarna är tillbaka :)

Men nae ni nu är det slut för den här gången.

Men lär ju garanterat att återvända en gång till under dagen.

Blir lätt så när man inte har ngt bättre för sig.

 

Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0