Jäääcket änd stöövlar

Vart en runda på Maxi och Skopunkten med Kimii :)
Hittade en jacka som jag gillar skarpt.
Undra när jag slängde ut så mycket på en jacka senast?
Så nu hoppas jag banne i mig att det blir en kall vinter!

Vart även ett par stövlar som jag inte gillar lika skarpt.
Men kanske efter ett tag.
Jag gillar ju lixom inte det där med stövlar alls.
Man känner sig fin eller ngt.

Sen hem till Linnea en sväng.
Sen en runda till Ica.
Dom ville ha snacks.
Sen hem och fixa mat.
Några plättar med sylt och socker.
Sen stekta grönsaker med sweet chili sås och sambal.
Satan i gatan vad starkt det blev.
Näsan rinner så jag vet inte vad!

Nu blire väl bara att vänta in träning.
Jag bara äääälskar sena träningar.

Imorgon blir det iaf stan igen.
Vi ska se om man kan få en spruta.
Så ska vi till Sensus och Infoteket.
Jag känner att det är något för mig =D

Tjenixen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0