Jag är för jävla bra

Kom hem. Tröck koden. Blinka rött.
Hörde inget ljud. Tröck inte igen.
Gick in med posten till köket.
La den på bordet.
Och sen, fan va det tjöt!


Stjärnan Alexandra hade satt igång larmet.

Brister nästan ut i panik och tänker vad i helvet gör jag nu?!

Då kom jag på att man ska dra ut kontakten.
Frågan är bara vilken. Men jag kom ihåg rätt.
Sen ringde telefonen och det va larmcentralen.
Jag fick då återge koden och allt vart frid och fröjd.

Ikväll är det träning igen.
Hoppas det blir lika bra som igår.
För igår tyckte iaf jag att det va kul.
Även fast vi bara va 8 stycken.
Fan så dåligt.

Förörvrigt fick jag jobba idag.
Och jag ska få jobba imorgon.
Det gillar jag! (dock inte min rygg, igen!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0