Jag mår bra.

Pema ringde imorse.
Jag hann inte svara.
Och dom ringde inte igen den här gången.
Skönt.

Mår lite halvskumt efter sprutan igår.
Men inte alls farligt så det var lätt värt det.
Nästa blir om 4 veckor.
Då lär man ju inte må dåligt alls.

Mamma och jag har gjort smörgåstårtor i 2 timmar idag.
Det vart en hel del stopp.
Nisse fyller ju lixom år idag och Linus imorgon.
Synd att jag inte får va med och äta tårtorna bara då jag har match i Västervik.
Hela lördagen försvinner...

Så ikväll blir det bara lugnt.
Chips och idol vore fint.
Fast jag tror inte jag vinner den matchen.

Förörvrigt är jag väldigt trött på tjaffset om en människa som brukar va här.
Hmm, undra vem det kan va?
Jag kan säga till henne då ingen annan verkar våga.
Sånt gillar ju jag =)

TjingTjong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0