Klingklan

Igår va det möte.
Det gick bra.
Eller det vart inte bråk iaf.
Men vi kom inte fram till så mycket.
Men hoppas det hjälpte iaf.

Beställde nya matchdress :)
Fick en ny vattenflaska som jag ska märka med spritpenna!
Och även en ny uppvärmningströja :)
Dock har jag väl typ 4 stycken nu haha.

Va nere i Norsholm idag också.
Va inte igår direkt.
Va fotografering.
Det gillar jag inte men man vill ju ändå på ett sett vara med.
Jag va ju med den största delen av säsongen.
Får se hur nästa blir.

På lördag är det först match.
Sen är det "lagfest och fira seger fest"
Får se om jag går ut sen.
Jag vill men ändå inte.
Känns inte som det är okej än.
Litar inte på att jag kan sköta mig.

Förövrigt kommer Ludde eller jag vara död imorgon.
Det vankas hockey mellan Hv och Färjestd idag.
Så jag sitter i hans söffa med matchtröjan på.
Tror inte det uppskattas.
Men jag hoppas att det är jag som får va glad (och död blir det ju) efter matchen iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0