Så jävla lurad!

Gabbe och Bulten gick och fråga mig saker om bilen idag.
Typ bara vad jag körde.
Jag tänkte ju inte mer på det.
Sen kommer jag ut på parkeringen och bilen är borta!


Det hann gå väldigt många tankar i skallen på mig haha.
Jag va ju helt bombis på att jag ställt den nära huset.
Och så va den inte där.
Tänkte tanken att Linus typ hämtat reservnyckeln och flyttat på bilen för att va rolig.
Men så va det ju inte!


Jag hade glömt nycklarna på bordet i morse.
Och dom va ju snabba på att få reda på att det va mina så dom såg sin chans.
Bulten gick ut och flytta bilen 50 meter bort!
Egentligen hade han tänkt att ställa den på andra parkeringen och då hade jag ju aldrig hittat den haha.
Kul va det så jag bjuder på den =D
Kan ju säga att dom hade ganska kul åt mig när jag gick omkring och kolla efter bilen som en senil pensionär :P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0