Seriepremiär/Seriefinal!

Idag är det dags för premiären i innebandyn :)
Jag tror jag nog är den enda som vill och tycker det ska bli kul.
Verkar inte som alla andra är så sugna.
Eller dom som ska va med iaf.
Men man får springa mycket idag då vi är lite folk och det bränner fett :)

I fotbollen är det dags för seriefinal.
En pinne och serien är i hamn,
Bryr mig sådär.
Säkert mindre än vad man kan göra.
Men vinna en serie är ju alltid kul.
Tror jag, har ju aldrig gjort det.

Den här helgen har inte vart skitrolig.
Det enda roliga har varit förfesten hos Emma som jag va nykter på.
Sen får vi se om seriepremiären kan läggas till på listan.
Det hoppas jag.

Fick inte sova mycket inatt iaf.
Tror Ludde slog mig igår på att va full.
Skitnatt.

Lycka till till oss alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0