Skiten fortsätter

Inte ens veckan fick jag jobba klart.
Från och med imorgon ska jag va hemma.
Jag äääälskar att gå hemma.
Tänk så mycket fritid jag får.
Jag kommer kunna träna, sola, leka med katten, tvätta, kratta löv.
Ja allt jag drömmer om.
Så skiten fortsätter.
Ska in till Pema imorgon och se hur vi löser det här på bästa sätt.
Fan också!


Sen gick jag, mamma och Maria på stan.

Vi skulle leta kläder till bröllopet.

Det är verkligen den perfekta årstiden för det.

Leta sommarkläder när det är höst snart vinter.

Det går inte!!

Så jag bomma där också.

 

Vill inte spela matchen på söndag.

Med tanke på min tur har jag väl av ett korsband eller ngt.

Det ser vi fram emot.

Heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0