Smörgåstårta och innebandy

Idag blire först smörgåstårta hos Hasse som fyllt år.
Sen blir det en promenix mot Anitas för att åka och spela innebandy.
Får se hur vi tar oss dit då det inte finns bilar.
Jag kan köra men då får nån låna ut en bil.
För min håller inte till Ödeshög.

Matchen lär väl vinnas idag antar jag.
Finns inget annat.
Då blir jag arg och blir bänkad.
Fast det blir jag ju iaf.
Både och.

Gårdagen var ju lite speciell om man säger så.
Först middag hos luddes mamma och det va faktiskt trevligt.
Gick ingen nöd på mig där och massor med mat :)
Sen vidare upp till Kim och där finner jag nog inga ord faktiskt.
Lite annat folk än vad det brukar va.
Kim gjorde iaf jordens replik haha.
Men det var helt okej.
Hade nog vart bättre om man vart full :P

Nae ni.
Nu ska jag röka och sen gå till Hasse.
Ciaooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0