Vårdis.

Vårdcentralen gick fint.
Tur att man inte är där ofta då tidningen jag fick tag på var från februari 2006!
Fläcken var ofarlig men hade ändrats då det kommer en annan under.
Fan så äckligt.
Men tack vare att den sitter vid axelbandet på bhn får den plockas bort iaf.
Tack för det!
Så en remiss är skickad in till stan så att den kan tas bort.

Frågade även om min axel som vart trasig (eller ngt) sen i mars/april.
Är ngt mellan skulderbladet och nyckelbenet som inte är som det ska.
Fick iaf en spruta som ska hjälpa.
Han visste inte hur länge men jag tyckte han nämnde ordet operation.
Hmm, inte blir det operation av detta inte.
Han måste ha menat något annat her Gunter :)

Idag får vi se vad som händer.
Vädret är skit så inte kan man va ute iaf.
Eller kan kan man ju men inget jag känner för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0