Vingen suger

Jag är så jävla trött på den här föreningen så att det finns inte!
Styrelsen sitter på sina feta arslen och gör inte ett skit.
Eller jo, dom lämpar över sakerna på mig!
En dag innan match ska jag fixa massa skit.
Hur lätt är det att få folk att sitta sek och kiosk en lördag halv 7?!
Med en dags försprång?
Skitskallar, gubbjävlar, idioter, herrlagsälskar, rövslickare!
Fan va jag hatar er!

Fixa IDA ska jag göra oxå och lägga in det tills imorgon klockan ett.
Hur fan ska jag kunna göra det när jag inte har lösen eller aldrig gjort det i hela mitt liv?!
Jag bli så jävla förbannad.
Vi kör ramsan igen!
Skitskallar, gubbjävlar, idioter, herrlagsälskar, rövslickare!


Kommentarer
Postat av: Kim

Jag tror att Alexandra är missnöjd :P Men jag kan köra ramsan med dej för du vet att jag tycker likadant!!

2009-10-02 @ 15:58:09
URL: http://kimii.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha ja det kan man säga att jag är.

Tur att jag inte ska va full imorgon för då hade jag nog kört den ramsan högt med dig på ett litet släptåg ;)

2009-10-02 @ 17:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0