Vinst och förlust

Fotbollen vann laget vilket betyder att jag för första gången i mitt liv har vunnit en serie!
Glädjen är inte enorm men roligt är det :)
Mamma har också bara vunnit serien en gång och det va också som målvakt i Norsholm.
Det är lite festligt :)

Innebandyn gick mindre bra vilket jag tror mest va för att vi orkade helt enkelt inte.
8 stycken i Motalas stora hall dödade oss.
Och fanns det ngn som kunde ha sprungit mer hade den personen gärna fått tagit ett eller två byten av mina! =D
Men vi spräckte iaf nollan och målet satt i krysset.
Måste erkänna att jag är stolt att den hamna där.
Men det spelar ingen roll.
För ett mål kom vi ingenstans på.
Men jag tror vi har en chans mot dom hemma med mer folk!

Nu ska jag se på det där Sol programmet.
Vet inte alls vad det heter.
Men det ska tydligen va bra.
Sen blire ensam mamma söker.
Det är festligt :P

Ciao Ciao från vinnaren och förloraren :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0