09.09.09 - Jag älskar..

att störa mig på alla kändisbloggar.
Annars skulle jag väl inte läsa dom. Eller?

Jag tycker även dagens datum är festligt.
Men förstår inte varför man "förlovat sig" typ den 4/9 men att förlovningen inte börja gälla förrns den 9/9.
Varför förlovar man sig då innan?
Jag läste detta någonstans men minns inte vart.

Jag stör mig även på att mina axlar smärtar ngt förbannat.
Imorgon ska jag bara ha en halv topp.
Den andra ska va i armhålorna.
Hej skavsår!

Thaimat käka jag igår.
Fina grejer.

Bantninge funkar inte för mig.
Den där dieten är skit tycker jag.
Så nu ska jag käka soppa och annat som passar.
Intresseklubben antecknar.

Nu ska jag inte anteckna mer iaf.
Förutom att det är match mot "mina gamla (unga) grabbar ikväll"
Åååhh det kommer gå bra.
Tack att inte Hampe kan va med för fan det hade gjort ont.
SMÄRTA med stora bokstäver hade det blivit.

Men nu ska jag dra.
Först mat sen packa upp kartonger.
Det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0