10.9.09- springa?

Jag kan inte bestämma mig om jag ska ut och springa eller inte.
Grymt skönt när man kommit igång  men några minuer efter mår man som en råtta.
Man får håll, benen orkar inte och man får kämpa som ett djur.
Funderar på en promenad istället.
Får se hur det blir.
Ngt måste jag göra.
Har även kartonger att packa upp i mitt rum nu.
Det är det jag mest av allt vill göra :)

Fotbollen SKITER jag i.
För det är skit.
Har int i axlarna så jag bara vill dränka mig själv.
Helst i en vattenpöl för då kanske jag inte dör innan någon hittar mig.

Förövrigt var det en asbig spindel i handfatet i mitt badrum igår.
Jag skrek som en gris rakt ut.
Mamma till Nisse: Nisse jag tror du får ta ett uppehåll det låter som om Alexandra hittat en spindel.
Och jajeman så vare ju.

Nu ska ipoden peppras med ny musik.
Det gillar vi.

CiaoBella!


Kommentarer
Postat av: Kim

Jaa vi får verkligen hoppas att någon hittar dej om du druknar i en vattenpöl. Säg till innan annars så kommer jag och plockar upp dej innan du druknat på riktigt :D

2009-09-11 @ 00:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0