3.9.09

Nu har jag vart och jobbat på mitt kära Returpack.
Stället är inte så farligt som jag inbillar mig.
Halva Whirlpool är där. Eller iaf 7 stycken av oss eller ngt.
Fast på 2 olika skift.
Och jag hamna ju på fel skift såklart.
Hasses skift vill jag va på. Han är snäll. Fick en kram av honom :)

Ikväll blire träning igen och jag hoppas på minst 10 utespelare och 2 målvakter.
Och alla ska då va med på hela träningen.
Det är det jag vill.
Men min vilja står nog fortfarande i skogen och växer som mamma sa när jag va liten.

Förövrigt satt jag på en stege idag och sortera färgade flaskor.
Då kände jag att det killa på armbågen.
Vänder på armen och ser min vän tvestjärten.
Fan dom är verkligen fula och äckliga!

Nu finns det inget mer jag kan skriva som jag minns nu.
Mer än att det är 81 dagar, 16 timmar och 36 sekunder kvar till Australien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0