4.9.09

Så var det äntligen helg!
För jag har ju jobbat så mycket denna vecka. 2 dagar.
Nästa vecka Whirlpool som vanligt.
Inte kul. Men bra :)

Ikväll blire iaf sallad och det har jag längtat efter länge.
Jag undrar dock varför.
Kan det va för att jag får bröd till?
Så den blir det att ta tag i.
Sen efter lite mat så ska jag och Kim kolla present.
Klockan är ju inte så mycket.

Jag har förövrigt nytt tangentbord och det stör för jag är inte ett dugg van vid knapparna och trycker fel hela tiden!

Har fått min stegräknare idag oxå.
Himla fint :)
Fast kommer inte komma upp i så många steg på jobbet.
Man måste nämligen gå 6 stycken innan den börjar räkna och det gör aldrig jag där.
Men det är ju inte stegen jag är ute efter egentligen.
Har dock en känsla av att det andra inte heller funkar på jobbet då.

Ajja nu skicka kim sms så ska se vad hon vill.
Sen ska jag läsa andras bloggar.
För idag vare tråkigt att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0