7.9.09

Ångest kan vara ett sjukligt fenomen, men det är också en del av det vanliga livet.
Det finns ingen klar gräns mellan vad som är vanlig eller sjuklig ångest.
Känslor av spänning, ängslan, oro, skräck och panik kan övergå i varandra.

Med enkla ord kan man säga att jag har ångest.
Jävla lördag efter typ klockan 11 kanske.
Varför?
Det är inte okej.
Funderar på att hålla mig ifrån alkoholen på lördag kanske.
Vore bra men frågan är om jag verkligen vill så mycket.
Kanske kör på lördag med och tar det lugnt efter.
Jag tror jag behöver det.

Tillbaks på Whirlpool igen.
Helgen har varit bra förutom den för stora mängden av alkohol.
Matchen var tråkigt att vi fick stryk.
Ännu sämre att mitt humör fortfarande är som på en 4-åring och jag gapar och skriker och beter mig som den skithög jag förmodligen är med tanke på båda mina floppar i lördags.
Jag måste ta tag i den delen i mitt liv också.

Nu känner jag att jag klagar lite för mycket.
Men vet ni vad det bästa är?
Ångest går över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0