Bakfull/sjuk

Kan inte sätta fingret på vilket av det som utgör huvudvärken.
Jag skyller på båda.
Den vill iaf inte gå över.

Innebandyn igår gick ju bra.
Vann med 3-2 :)
Hade ju inte väntat mig det men det va ju dock deras dåliga lag vi mötte.
Matchen idag blev inställd då vi inte hade folk.
Den blir av senare istället.
Just nu känns det som om det inte gör ngt.
Mår ju inte så bra iaf.
Kanske åker på fotbollen sen.
Borde göra det men jag gör nog inte succe där.
Känns som att jag inte tillhör laget längre efter min vägran i helgen :P
Men nu är jag ju sjuk i vilket fall som helst...

Kräftskivan va också trevlig.
Dom andra brudarna drog till krogen men jag kände inte för det.
Himla skönt idag att jag va så smart.
Sparade massa pengar också :)

Nu blire ngt annat.
Hej snyggve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0