Bättre sent än aldrig.

Friday: Bio. Såg 9 District eller ngt. Kan vart bland det sämsta skit jag sett.
Första timmen va totalt värdelös andra var helt okej.
Se den ej!

Lördag: Dopet som vi väntat på ett tag :)
Vart inte nervös förrns det va dags att gå in.
Jag tycker inte om uppmärksamheten när man måste stå inför massa folk.
Ja jag vet att det var Theo dom titta på och inte mig men ändå :P
Detta är en anledning till att jag inte ska gifta mig?

Sen vart det innebandymatch.
Inte ett dugg spännande men kul att det dragit igång.
Mindre kul att jag och Kim fick en varsin äcklig flagga att vifta med.

Efter drog jag ut till pappa och käka kräftor.
Skulle även kunna säga hummer.
För fy fan vilka kräftor!
Har aldrig vart med om dess like.
Ni hade fått se men som vanligt är korten på telefon och det kan jag inte få in på datorn.
Jajeman jag är noll teknisk.

Efter körde Kimii och jag folk.
Och satt och snacka och gjorde inte så mycket mer.
Men vi fick oss ett par goda skratt :)

Söndag: Käka frukost sent.
Hem och duscha.
Sen ut till Åby för nästa innebandymatch för helgen.
Kändes redan innan som det skulle gå skit då vingen hade ett himla konstigt lag.
Då dm tydligen är frivilligt.
Hallå vill man vinna allt man har chans att vinna?
I dont get it.
Sen hem.
Beställde en sallad och pizzabröd för att va duktig.
Eller för att jag helt enkelt va sugen på det.
Fast skinkan va för salt.
Sen vart det massa tv-program.
Sist av allt en skräckfilm vi hyrde och jag höll på att dö!
Efter 10 minuter skrek jag rakt ut (tydligen länge) vilket även gjorde så att Ludde dog och han tände lampan då han inte tänkt tillåta mig att skrika mer.
Detta på grund av att han fick svåra bröstsmärtor när jag skrek ;)

Sen ett försök till att sova.
Va ju hiimla lätt.

Måndag: Jobbat som vanligt.
Jimmy åkte hem hans tjej skulle klämma ut en kid.
Kul för honom.
Sen till naprapaten.
Och fy fan i helvetes skit vad ont det gjorde!
Har gjort det förr men det här var en smärta som fick mig att tjuta.
Och jag tjuter inte i första hand av smärta.
Och inte va hon nöjd med att detta skulle ske en gång utan ska även dit på fredag igen.
Hej smärta!

Nu vart det långt här.
Så nu avslutar jag.
CiaoBella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0