Bröd

Jag har en passion i livet.
Det är att äta.
Och bröd är nog det bästa jag vet.
Iaf bland det bästa.

Pizza verkade himla gott 2 gånger förut idag.
En gång när Ludde svulla och en gång när Linnea svulla.
Men jag har ätit min soppa på grund av fusk i helgen.
Men det struntar jag i :)

Träningen var skit.
Fotboll är inte min grej.
Det är inte meningen att mina händer ska röra bollen.
Det ska mina fötter!

Pia sa: varför rusar du inte ut för när jag gör så det gör alla andra målvakter?
Mitt svar: för att det gör ont, det är tråkigt och jag vill inte va här. Måste jag fortsätta?
Då vart hon tyst.

Bella fråga om jag skulle sluta.
Mitt svar blev: jag vet inte men varje gång jag kommer hit måste jag stå i mål och det vill jag inte. Så jag får se.

Nu ska jag snart lägga mig i sängen.
Jag tycker fasen det är jobbigt att gå upp nio.

Dessutom har det blivit ännu äckligare.
Stämmer allt jag hör (vilket verkar mycket troligt) så är det vidrigt.
Fy usch, kräkas!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0