Den förbjudna dassboken

"Alla barnen fick godis utom Mats,
han fick sin farfars sats"

Har vart på Maxi med Kimii nu.
Vart 2 tröjor, smink?! och en härlig gammal dassbok som jag hittade detta fyndiga över i.
Så nu kommer jag älska att skita.
Synd att man inte äter som förr då man sket som en elefant.
Jag får börja att läsa den när jag ska sova.
Så var det det här med ironi igen kära läsare.

Sitter och väntar på träningen.
Tvättmaskinen har gått sönder och Nisse har slagit i huvudet igen.
Måste var för typ 77e gången iår?
Jag tycker det är kul och mamma som jämt ser det tycker det är askul.

Nu är jag törstig och ska hämta loka.
Synd att mina stegräknare inte kom direkt så jag kunde fått steg.

20000 om dagen satsar vi på!
Eller inte :)

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0