Freeedag!

Äntligen fredag och jag får sova imorgon.
Morgontrött är bara förnamnet denna vecka.

Igår ringde Matti och sa att jag va tvungen att stå på söndag.
In My Ass att jag är.
Jag är upptagen och bakfull då.
Och man får inte spela bakfull!
Får se hur det blir men tror inte jag hinner.
Och jag vill absolut inte vara med!

Imorgon är det dags för kräftskiva och det gillas :)
Ska sköta mig imorgon och inte bli som förra lördagen.

Åkte hem och hämta kläder hos Ludde efter jobbet.
För imorgon ska jag ha mina svarta jeans och jag kanske behövde tvätta dom tänkte jag.
Så kom hem och skulle vända dom åt rätt håll.
Men det va svårt då dom satt fast i varandra!
Benen va ihopkladdade med flera ton senap.
Man kan ju med enkla ord då säga att jag inte fick i mig mycket senap i lördags...

Snart blire paj.
Mamma och Nisse håller på för fullt i köket.
Jag har packat upp kartonger.
Mindre kul men måste göras.

Nu ska det spanas vidare.
Ajöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0