Herre Gud Min Skapare

Fan jag gillar inte vin längre.
Det förstör mitt liv.
Aldrig mer vin!
Ingen alkohol på ett tag heller.
Eller jo om det händer ngt.
Och det gjorde det ju faktiskt den här helgen.

Himla trevligt va det så länga jag minns ngt.
Vilket betyder fram till typ klockan 9 kanske?
Det mes tragiska är att jag korka upp efter 6.
Så tre timmar tog det innan helvete va löst.
Jag va även sugen på att testa Hugo igen.
Men min alkoholkvot sa tydligen nej.
Så jag åkte hem.
Igen.
No More Alcohol?

Idag är det en träningsfri dag.
Undra va man ska hitta på då.
Kanske in promenad om jag orkar.
Måste iaf gå och posta ett brev.

Nae nu orkar jag inte mer.
Hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0