Ikväll smäller det :)

Idag är det dags för match igen.
Det gillar jag.
Hoppas vi vinner igen.
Hoppet finns iaf den här gången och det är ju positivt :)

Imorgon ska jag tillbaks till ryggknakaren.
Det känns ju sådär när jag vet vilken smärta som väntas.
Men det blir ju bra efter.

Igår satt jag, Kimii och Sara och planerade vårt lilla partaj.
Det kanske inte blev så litet som vi trott.
Vi får se hur det slutar.
Hoppas det går vägen iaf!

Idag är det förövrigt bara två månader kvar till Australien.
Det är braaa.

Jag fick inte nån lönespecifikation idag heller.
Vilket betyder att jag förmodligen inte får lön imorgon.
Vilket betyder att jag ännu en gång måste ringa och tjata.
Fasen också.
Finns nog ingen som ringer så mycket till Pema som jag!

CiaoBella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0