Jag hade fel

Det som stod i kalendern om träningstiderna va fel.
Jag hade fel.
Men tiderna suger ändå.
Vi och divison 4 får skiten.
Vilken överraskning.
Skitsamma. Man får väl helt enkelt gilla läget.

Uppe vid 9 idag också.
Jag förstår inte riktigt problemet av att man måste upp tidigt.
Eller vakna tidigt.
Vid 11 plockade jag upp Linnea och vi begav oss iväg för att sola.
Jag hade räknat med nya rör nu när dom dragit igång igen.
Men icke sa nicke.
Sämsta skiten jag vart med om (typ)
Men ja ljuger ju om jag säger att det inte va skönt :)

Nu håller jag på och hjälper mamma med tvätten.
Ska hänga upp den andra maskinen i solskenet nu.
Sen tänkte jag kolla runt här en snabbis och sen kolla runt vad mina vänner gör.
Och sist blir det fotbollsträning.
Usch så segt.
Tur att det förmodligen är innebandy på torsdag för då skiter jag i fotbollen.
Shalallala.

Har även ringt om min lön nu.
Han skulle ringa upp.
Jag vill ju min lön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0