Knakelibrak!

Så har jag äntligen lyft luren och ringt till ett "knäckaryggenställe"
"Vi har nog tyvärr ingen tid innan helgen" fick jag till svar.
Det hade jag ju inte ens väntat mig.
Men på måndag 13.40 är det dags och det ska bli förbannat skönt.
Har ju överlevt på jobbet med hjälp av ipren och zonsalva.
Men synd och påstå att det hjälper.

Igår va även första gången av alla gånger jag minns som jag har klivit av en träning.
Och gått och duschat!
Magen ville inte mer när klockan va halv 10 så det va bara att gilla läget.
Att jag dock hosta när jag sprang är ju inget som jag brukar bry mig om.
Men att det är andra gången sen juli tycker jag inte är okej!

Nu har jag inget mer att berätta.
Förutom att jag åt RisiFrutti förut och det va bra jävla gott!

CiaoBella.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0