Saker jag vill/måste göra

Jag skulle:
-vilja vara med när dom tommer min lägenhet idag.
 men mamma sa att jag var mer ivägen så jag kunde åka hem.
 skönt men tråkigt.


-se ungerfär 5 filmer på bio just nu.
 mest av allt Flickan Som Lekte Med Elden.
 har ju läst boken men filmen är ju en annan sak.


-framkalla massa kort som jag har på en skiva.
 har presentkort på expert måste bara orka att ta mig dit.
 jobbigt va?


-plocka upp kartonger i mitt rum/rummet brevid.
 problemet är att jag inte vet vart jag ska göra av mina saker.
 känner mig smått stressad?


-äta ngt gott.
 fast inte en aning om vad.
 en carbonara kanske? 
 för det kan jag verkligen.


-jag skulle även vilja att någon krossade den delen av min rygg som känns krossad.
 för krossas den igen så kanske den blir bra?


-ha ett liv istället för att sitta här och klaga.
 men skyller det på att jag har fotbollsmöte sen.
 och på att jag haft skallebank i tre dagar.
 och på att det är tisdag.
 tisdagar är nog den värsta dagen jag vet!


Hej då från gnälltant nummer ett!

  


Kanske jag liknar detta om ett par år.
Det är himla sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0