Tröga männsikor

Igår va en bra dag :)
Sen att det var måndag är ju en helt annan sak.

Efter jobbet åkte jag hem och duscha.
Sen upp till Kimii och ett varv runt Prästens Äng.
Det händer himla mycket när vi är ute och går!
1. Vi ser 2 stycken ormar var av den ena va stor och den andra höll jag på att gå på.
2. Det satt en ensam gubbe mitt ute i ingenstans där vi skulle gå. Det ledde till att vi valde en annan väg.
3. Det kom en galen hund springandes mot oss! Han ville nog äta upp oss :)

Sen satt vi på Kims altan/balkong en sväng innan jag begav mig hem.
Mat stod på schemat.
Vart fishballs and pulvrigt potatismos.
Det var gott.
Låg även en helt hjort i köket som Hasse stycka när jag kom hem.
Om jag visste hur jag fick mina bilder från mobilen till datorn hade jag visat er detta snusk.

Sen drog jag en sväng till Linnea.
Där lekte jag med barn och matade ett barn med nappflaska för första gången tror jag.
Hmm, det gick ju sådär :P

På lördag är det dop :)
Ett problem är ett våran present lär har fastnat på posten någonstans.
Annars är någon bara grym avundssjuk för att den är sååå hiiimla bra och snott den helt enkelt!

Nu ska jag spionera.
Det är kul.

CiaoBella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0