Vet ni

att just nu har jag en känsla i kroppen som jag hatar.
jag hatar att behöva känna pressen att åka på fotbollsträning!
jag vill verkligen inte.
har ångrat mig också.
vill inte spela sista matchen och vinna serien.
jag vill spela första innebandymatchen istället.
jag ska försöka fixa det.
för om alla andra ska byta lag har jag svårt att se varför jag ska plågas mer.
det räcker med de senaste månaderna.
ska ringa totte.
fy usch blä för det.

annars är ryggen bättre.
inte bra men bättre.
idag är jag öm som fan.
men det leder ju till ngt bra :)

färjestad vann igår också!
vilket tydligen va med nöd och näppe.
fan det kommer bli en svår säsong.
jag som inte är van vid det.
men man kan ju inte va bäst jämt.

nu blire västkustsoppa.
först spaning.

ciaobella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0