Äckliga Alexandra

Jag är ganska äcklig.

Efter hockeyn igår gick jag, Ludde och Henka och åt på Blacka krog.
Det skulle jag inte ha gjort.
Mådde sjukt dåligt och hängde i fönstret i väntan på mat.
När planksteken äntligen kommer in tar jag en liten bit potatismos och känner, fan det här går inte.
Efter mycket kämpade fick jag nästan i mig en rad potatismos och lite kött iaf.
Och hon som jobbade där sa att jag fick ta med maten hem istället :)
Så jag gick hem och Ludde och Henka satt kvar och gick sen upp till Hulta.

Väl hemma mår jag bara sämre och sämre och inser att jag vill veta om jag har feber.
Och min älskade vän Kim ställer upp och hämtar en termometer hemma hos min mamma och kommer dit med den :)
Klockan 11 stod den på 38,4 och fyra så testar jag igen efter 10 minuter och har 38,6.
Då får jag för mig att kolla hur mycket jag kan komma upp till uten ipren.
10 minuter senare gav jag upp och tog en tablett.
Ni förstår att för en som aldrig har feber är 38,7 ganska mycket haha.

Ludde kom hem och vi gick och la oss vid 12 och jag va relativt pigg. :
Dock inte klockan 4 då jag gick och spydde :P
Klockan 9 vaknar jag pigg som en lärka och febern gar gått ner.
Sover till 11 och mår dåligt och febern har kommit tillbaks.

Skriver endast allt det här för min egen skulle då jag vill kommma ihåg alla gånger jag är sjuk ordenligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0